31.7.09

Sabres sign goaltender Jean-Philippe Lamoureux

Sabres sign native of Grand Forks, North Dakota.

I'm guessing this is to replace Adam Dennis who didn't get a contract offer down in Portland. Someone has to backup Jhonas Enroth and I don't think any of the other goaltenders are ready to make the jump to the AHL yet.

28 comments:

robbinghimblind said...

him and drew are buddy buddy, maybe this will get SOMEONE to sign a contract!

Shelby Rose said...

Maybe he knows where Drew is hiding this offseason, then. GET HIM OUT OF THE MANCAVE, JP!

robbinghimblind said...

omg! what if drew is buried under rubble in his basement because a shelf fell on him. he's trapped and no one knows where he is!


...it's happened before!

Shelby Rose said...

Uh oh. Maybe we really all should hold a search for him and go to his house to see if he's okay.

robbinghimblind said...

I think we may have to go just us on that one. But we can start small...knocking on his door just to see if we can get a thumbs up from him.

It's not weird, its legitimate concern, right?

Shelby Rose said...

If we show up at his doorstep, he should be glad we showed great concern for him. Also, maybe that'll help him decide that he wants to stay in Buffalo and he'll finally sign that contract.

robbinghimblind said...

Or move far, far away where random girls don't show up on his door step. But I'm hoping for the first!

Shelby Rose said...

Wait, I found a sign that he's alive!

http://faribault.pucksystems2.com/

Go down a little ways and there's a list of players.

robbinghimblind said...

we should have cornered him there! darn being 24 hours late.

but there is no word that he showed up to it...

Shelby Rose said...

I was hoping there would be pictures. Maybe some will be up soon.

Or maybe Thomas should update his website and tell us about the game so we know if Drew played or not.

robbinghimblind said...

I'm gonna go on a hunt for such.

I'll report back.

Shelby Rose said...

Good luck with your findings!

robbinghimblind said...

if this doesn't work, and since I lack a full gas tank, we can just keep checking his driveway.

Shelby Rose said...

He has to leave his garbage out sometime.

robbinghimblind said...

that's true!

OR we can hunt down another in-Buffalo Sabre, corner them, interrogate them...

Shelby Rose said...

Where is Adam Mair?! I think he sticks around in this area during the summer...

robbinghimblind said...

my friend actually saw him at the Anchor Bar a few nights ago!

...but I don't know where he lives. Seriously, I know where like 15 Sabres live, and he is not one of them.

Shelby Rose said...

I live about ten minutes away from a few guys (Pominville, Vanek, Lalime to name a few) but I have no idea where Drew OR Adam live.

robbinghimblind said...

hahaha, I know where you live (not exactly, so I don't mean to sound like a creep). My friend use to babysit for the house down the street from Lalime so I'd go visit her and sit on the porch, haha. God I suck.

Drew lives in Vaneks old house right near the 290 and Main Street. Apparently Mair is East Amherst near French Road.

You also live near Lydman and Tallinder (though maybe you knew that?)

Shelby Rose said...

Haha, I would've done the same thing. Sit out in front and just stare at the house.

Ahhh, a friend of mine told me Drew moved into Thomas' old house. She only told me because her favorite was moving into my favorite's old home and we found it funny.

Oh yeah, I got a small tour of where those guys loved. (: I know they're athletes and all but some of them have ridiculously huge houses.

robbinghimblind said...

I know! I actually have a favorite of the houses, haha. And its silly that they cannot get their own houses, and have to buy each others.

I use to give Sabres tours as jokes...but I know a good chunk, so if you ever want one again, let me know haha.

Shelby Rose said...

I will definitely ask if I want one. Especially ones downtown because I only got the Amherst/Clarence/Williamsville tour.

robbinghimblind said...

there's not too many down there, i think four? and they all live a stones throw away from one another. then again, a lot of them do.

maybe jp knows where he is!

Shelby Rose said...

If only we had known that Drew would go AWOL during this offseason, I would've shouted at JP at development camp and asked him where Drew was.

robbinghimblind said...

Drew was there! Or so my coworker told me. He was hiding out in the corner...weirdo.

Shelby Rose said...

What! Damn it, Drew! If that's true then I would've just tackled him to the ground and asked him why he didn't sign yet.

robbinghimblind said...

I honestly think its more management than him. He probably deserves more than his qualifying offer, but Darcy is hybernating.

But we could still question drew first. I think I'm gonna go for a drive...;)

Shelby Rose said...

I just want to know why NOTHING is being said about this offer. From anywhere. So frustrating.